woensdag 17 juli 2013

Zomerse kleuren

Hallo allemaal,
 
Met dit weer is het erg leuk een kaartje te maken in
 "zomerse kleuren"
Een verplicht onderdeel is de sketch die je precies zo
moet gebruiken als het voorbeeld.
de rest mag je zelf bepalen.
Ik heb gekozen voor Creme gewolkt karton
en Distress inkt "dried marigold"
Ook heb ik de stempeltechniek met elastiekjes van
 A v  K@@rten gebruikt, waar zij een workshop van heeft
 gemaakt met goede uitleg.
 
 
 
Verder nog gebruikt :
Lr0156 Creatable Bloem en bladeren
Creative Flowers stans no. 20 en
tekststempel van Crealies
vlinderponsje.
 
 
Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij de NKU
 
Ben erg benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.
Ik lees met plezier de berichtjes.
 
Lieve groetjes Nellie

8 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje Nellie.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat is het een prachtige kaart! Mooie kleurtjes en een geweldige layout! Super!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje Nellie met een mooie sketch...
    en de bloem is een echte blikvanger
    prachtig!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een zomerse kaartje Nellie, prachtig gemaakt! Je kleurtjes zo mooi gekozen, de sketch is prachtig, kortom een supermooi geheel! Je vorige post heb ik even gemist maar ziet er ook al weer zo mooi uit!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart, Nellie - apart en mooi effect met die elastiekjes techniek - prachtige bloem. H'k Vind het een hele stijlvolle kaart geworden.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar zou wel eens "rek" in kunnen zitten in dit MOOIE ZOMERSE kaartje Nellie.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, Onwijs gaaf!
    Wat een mooie sfeer heeft deze creatie gekregen!
    Die challenge ga jij helemaal winnen!!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje op mijn creatie en bezoekje op mijn blog,
ik vind het altijd erg leuk om te lezen.
Lieve groetjes Nellie